Sol·licitud de reserva enviada
La sol·licitud de reserva ha estat enviada correctament, en breus rebràs un correu indicant si ha estat aprovada pel nostre especialista.
Hem bloquejat l'hora en el sistema per 24h, recorda que fins que no rebis l'email de confirmació del nostre especialista no es formalitzarà de manera definitiva la cita.
Una vegada rebis el correu de confirmació la reserva haurà estat completada amb èxit.
Gràcies per comptar amb nosaltres per a millorar la teva salut!
Què fer si no reps confirmació del nostre especialista?: Contacta amb el nostre centre directament al 619711263 i identifica't amb el nom complet i correu electrònic que has facilitat en la sol·licitud.
Perquè m'han rebutjat la sol·licitud?: A vegades, davant adreces de correu obscenes, amb multitud de números etc, el nostre sistema pot bloquejar la sol·licitud en entendre que pot tractar-se de SPAM. Altres vegades però, serà que l'especialista no ha pogut quadrar l'agenda amb la teva sol·licitud, però no et preocupis perquè contactarà amb tu per a oferir-te una alternativa.